Motivul principal pentru care multi antreprenori nu actioneaza

Te invit sa urmaresti un alt video din ciclul: idei simple pentru antreprenori.

Probabil ca ti s-a intamplat si tie sa iti stabilesti un obiectiv si sa nu actionezi ca sa il indeplinesti.

Sunt multi oameni care isi propun sa ajunga la o anumita greutate, la o anumita suma de bani, la o anumita performanta, dar nu actioneaza pentru asta.

Uneori motivul e ca nu stiu cum sa actioneze. Nu stiu ce sa faca.

De multe ori insa, motivul NU e ca nu stiu ce sa faca!

Ci propria inertie.

Am extras un mic fragment din seminarul “Antreprenor Fast Forward”:

 

Metoda asta se numeste “NEURO-PLASTICITY”, e una dintre cele mai importante metode de lucru cu psihologia umana. 

Are sens? Acum stii care motivul cel mai des intalnit pentru lipsa de actiune.

Subconstient sunt mai multe motive pentru A NU ACTIONA, decat pentru A ACTIONA.

Si ca sa nu ramana lucrurile doar la nivel teoretic, te invit sa treci la partea practica.

Vrei REZULTATE si nu iti vine sa te apuci de treaba? 🙂

In mod paradoxal, insa ai nevoie de 201 de motive! 🙂

Iti mai trebuie inca UN MOTIV  ca sa pornesti sa iti faci lista cu 200 de motive! 🙂

In rezumat:

Pas 1:

Alege un obiectiv pe care l-ai trecut doar pe hartie si nu ii acorzi suficienta atentie.

Pas 2:

Scrie cele 200 de motive, raspunzand la intrebarile:

  • Ce beneficii/trairi/sentimente vei avea cand iti vei atinge obiectivul? Pentru tine si pentru cei dragi tie.
  • Ce dezavantaje/dureri/consecinte vor exista daca nu iti atingi obiectivul? Pentru tine si pentru cei dragi tie.

NOTA: 

  1. Te avertizez ca dupa ce vei scrie cateva, o sa ai impresia ca nu mai gasesti si altele. E doar o impresie. Te provoc “sa sapi” in continuare.
  2. Ca si  truc, pentru ca mintea se opune cand e vorba de iesit din zona de confort,  cand incepi lista, numeroteaza motivele descrescator – de la 200 la 1. (Daca ai scris deja 75, psihologic e mai usor sa parcurgi distanta de la 125 la 1, decat de la 75 la 200 🙂 )

Asa.

Acum dupa ce ai vazut video si ai citit articolul, scuza ca nu stii de ce nu actionezi nu mai are sustinere. 🙂

Spor la treaba!

PS Vezi si “Obiceiuri care fac toti banii” – ai mai mult de un capitol acolo despre motivele si nevoile umane.

Comments

comments